Thanks sebab tekan ini.. :))

May 16, 2012

Banyaknya kenangan kt situ

sperti yg aku dah kecoh-kecohkan...esok aku akan g ke poli tercentaku.. will be there for 3 days... then, lepas ni..xtau la akn mnjejakkan kaki lg or x..tp slagi hayat dikandung badan..selagi itulah masih ade peluang utk kesana lg kn...

bukan ape..kalau xde ape2 yg pnting..no point plak nk g poli tu kn..huhuhuh.... teringat 3 tahun yg lalu...first kesana..terasa bes kot... yup!! aku beruntung dpt poli tu...  :))  kt situ jugak lah bermulanya cinta IPT... syiok jugak...ble asaiment ade org leh tlong buatkan..hhuhuh...

utk pertama klinye dok jauh dgn family.. aku rse mcm stiap penjuru poli tu ade kenangannya...cewahhh!!... kn bes klau aku grak ke poli ari ni.. lame sikit leh jimba2... tp wht to do... tp sbenrnye boleh je aku nk cuti ari ni then trus ke sana... aku je yg xnk..kekekke... lagi pn my bff esok jugak dtg..same as me... blik ni start packing la ape yg ptut..walaupn tdo semalam je.. mcm yg aku ckp lah.. rse nk have fun dgn kwn2 tu mengatasi segalanya....

nk sarung jubah tu cite kedua..yg utamanya ialah....nk outing dgn kwn2... dak kelas aku mmg gile2... serius rindu kot... take pic sebanyak yg boleh... ntah bpe ntah pic yg akan kteorang amik nnt tuh..jalan sikit posing.. parahhh..hahahhaha...so cas bateri kamera penuh..cas bateri henpon pnuh2..bwak charger sume tu... sgala kamera yg ade nnti..akan kmi penuhi dgn lot of fun from us..cewahhh....

tunggu nnt aku story n tepekkan kt sini.... huhuhuu

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^