Thanks sebab tekan ini.. :))

May 29, 2012

Jeles to be Positive ..takpe kan

morning Tuesday..

pagi2 tadi..tgk cuaca ..oohh, mendung..sdapnya kalau sambung tdo kan..hehehhe..aku je bangun pg2 td..adik2 tdo lg... jeles ok!!! kwsn rumah korang sunyi x???.. kwsn umah aku sunyi kot... even rumah rpat2 pn...terasa sunyi je... mcm xde org ....haihhh!!!!

kadang2 bile kite bca blog...prnah rasa jeles??.bukanlah jeles pebende... sometime ade blogger story what they had in their life...termasuklah aset2 yg dorang ada....kdg2 kn aku rase, mcm .... she/he had a perfect life!!!  aku yg belum kahwin ni mmg mengimpikan rumah tangga aku nanti, bukanlah kaya mana...tp serba serbi ckup lah..ade kerete sendiri, ade rumah sendiri...  and dikelilingi oleh org yg disayangi...hahahaha..

sume org inginkan yg best2 je kan..ye dakk!!! .....kahwin muda, ok je sebenarnya bg aku...yg x oke...hmmm. mungkin bile life rumah tangga tu dihimpit dgn kesusahan.....haishh!!! itu ujian lah....erk...  best je tgk kwn2 aku yg dah kahwin..ade life sndiri...dok rumah sndiri (even sewa) dgn suami...ade kereta sendiri..g kje same2... anta anak ke rumah pengasuh same...wow!! wonderful life kn.... *bg aku la..

then bile tgk kwn2 yg kwin..tp life die...mcm masih belum "kukuh" lg...feel like... better jgn kwin awal2..hehehhe.... bila kite pndang yg best2, kite akan fikir positif..tp bile pndang yg x best...we will negative thinking....

ekceli kt blog ni byk mama,mami,ibu,umi yg inspired me.... hope..bila aku dah bergelar ibu nanti... nak ade life mcm dorang... mcm je la..x semestinya sama..... huhuhuuh.....

sekian....

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^