Thanks sebab tekan ini.. :))

May 31, 2012

Mungkin janji

g.nite....

just short entry.... huhuhh...previous entry aku ade ckp "I will make sure, 200 entry for this year bfore jun" kn.....hemmm..tp.........x sempat ler nak taip entry...hehhehe...siang td bz sgt2..sbb esk company aku ade audit ISO esk... yg aku lak mmg suke sgt wt kje last mnit..so td...pulun habis la....

so...esok, dtg awal... errrkkk...aku x suka kot audit2 ni....kteorg cuak je dr bulan lepas...tahun lpas pn ade audit gk..tp xlah cuak mcm ni, dah la time tu kteorg baru masuk kerja.... lg la xtau ape2...haishh!!! ni audit utk kekalkan sijil ISO company...

sesape yg tau ISO ni mst korang tau kn.. ISO is documentation.. mcm tu la lbih kurang..mlas plak nk cite ape ISO ni...aku pn x fhm knp nk ISO bagai ni...klau audit biasa kn senang...xlah aku kelang kelibut mcm ni...hahahhahha...

semoga ari esok berjalan dgn lancar...... aminn.... tahun lpas, cuak2 aku pn..audit tu going smoothly je...rasenye mcm "eh, senangnya die audit"....huhuh.... ok la u alls... nk tdo dah... nampaknye entry 200 xleh disiapkan dlm Mei ni la...so, kena tggu bulan depan baru leh cukupkan entry 200 utk tahun ni..hehehe...




sekian...



* I miss u badly.. tp xtau sape..bolehhhhh :p

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^