Thanks sebab tekan ini.. :))

May 3, 2012

Ni lah namanya DUDUK BANTAH



terjumpa pic  ni kat salah satu web.. malas lak aku nk link kan...dalam bersih 3.0 ari tuh...statement dorang

28 April 2012
DUDUK BANTAH


kalau namanya DUDUK BANTAH...ianya should be as picture above....tapi berdasarkan pengamatan aku melalui gambar or video...mereka berlari, berdiri, ade beberapa yg berdiri atas kereta polis...xde plak yg betul2 DUDUK BANTAH...musykil lak aku....atau ianya hanya "istilah" sahaja?????

walaupn perhimpunan hari tu ade yg mengatakan ianya "rusuhan"..tp kenapa aku x rase cuak eh??..dulu mase bersih 2007...rase cuak....da rupa luar  negara bile tgk dorang demonstrasi mcm tu..tp kali ni punya, x cuak pun.....

now, aku wonder...selepas bersih tu, rata2 tau kot..bagaimana "rupa" KL ...mmg mcm tempat pembuangan sampah dah aku tgk.... ade some kerosakan...siapa nk bayar semua tu??? nak upah org kutip sume sampah2 tu????... oh ye ...kerajaan kan byk duit... duit tax kite lagi kan....

negara lain pn da tau , Malaysia da pndai wat "rusuhan"........hemm... harap2 masih ade pelancong yg nk dtang ke sini kn.....  

Dengan nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

semoga Malaysia sentiasa dilindungi ALLAH....satukan hati umat ISLAM di Malaysia ni..aminn...

rata2 yg gaduh2 tu, org ISLAM + MELAYU..... die kutuk kau, kau kutuk die balik...sbb...sorang sokong "Kerajaan", sorang sokong "Pembangkang"... so, haruslah gaduh eh!! nk menangkan pendapat masing2...    -_____-




I LOVE MALAYSIA SO MUCH... :))

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^