Thanks sebab tekan ini.. :))

May 7, 2012

Review AVENGERS 2012

ok.. dah kul 4.... lg sejam setengah nak balik...

last weekend..alaa..weekend yg bru lepas ni.. bersamaan ari sabtu..aku with 2 org adik aku g ler kuar tgk wayang... together with adik aku drjah 4 tuh.. antara Wangsa Walk, dengn BremMall.. lokasinya antara 2 ni lah...

Wangsa Walk tiket die mahal sikit ek!! *bg aku lah... nk byar parking kete lg..  dah la sumenye aku kena bayar.. *berkirakan aku...hahahah....  so lastnye, g BremMall ..dekat je . dlm 20 mnit je naik kete..huhuh..lpas parking sume tu..ade abg ni dtg kutip duit parking..terkejut aku !! RM 2 sehari...tp tiket parking tu dah koyak plak..xdpt nk show off kn..aku park kt bahagian depan tu je... 


terus g ke tempat wayang, mmg niat nk tgk Avengers la..smpai2 kt sane kul 3, Avengers da start 2.45...so, aku pn pasrah je la..amik je la..15 mnit je baru "missed"..hehehe

cite die mmg best ok...

aku mmg suke tgk cte aksi2 mcm ni...mmg itu la feveret movie aku..hheheh...props yg dorang gunakan dlm cite ni mmg awesome la wehh!! gmpak la bg aku... bile props2 gmpak2 ni..terasa hebatnye lah dorang wt sume tu...mmg cool la....

yg aku xleh blah tu kn..ade satu scene ni, memula "kapal" tu jd kapal selam... then, boleh plak jd "kapal" terbang sekali.. kiranya 2 dalam satu la...pastu, yg gempak lg... "kapal" td boleh "invisible" di udara.. so, kiranya, org x nmpak la "kapal" tu terbang... "kapal" tu dah la besar gabak... huhh..

aku perhatikan..cite omputih ni..even dorang wat cite2 aksi ke gnas2 ke ...msti ade selitkan komedi.... cite ni mmg aksi2, tp dalam aksi2 dorang tu... byk jugak lawaknya..nak2 time dorang gaduh2 bagai tu... lawak yg slumber ..

cara dorang "berlawan" dgn musuh.. mmg cool la *as usual ... aku rase before ni aku ade tgk Avengers, thun lepas..tp aku lupe la.. Avengers jugak ke tajuk cite die?? ...



ni la barisan pelakon die.. tp ntah knp aku rase muke dorang nmpak lain plak... 


sbg pmpuan normal...kehenseman hero mmg x dpt dinafikan lg la...hahah..ade sorang hero ni .. hensem la.. dah lah ensem, wat la aksi2 gduh poyo2 tu..mmg nmpak cool la..hahahaha....

tau kn cite ni amik dr buku sebenarnye... ?? ..


selamat menonton...


sekian..




1 comment:

Anonymous said...

walking here ;)

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^