Thanks sebab tekan ini.. :))

May 24, 2012

Seram di Konvo

" time kteorg g pesta julie x g..coz die kurang sihat...then, balik2 tu die dah tdo..lpas solat sume..aku n aishah pn tdo la....then,  satu kejadian "seram" plak terjadi... apakah itu.... nnti aku smbung lg.. pjg plak entry ni..xla seram mane..tp mmpu la mengoyangkan kteorg..hahah "

petikan kt atas ni adalah smbungan dr entry ni

............................................................................................

malam tu, mata aku xleh tdo,xtau la knp..mungkin x selesa kot dgn katil kt umah swa tu..so, aku tdo agak lewat..lepas puas aku bertweet2..then aku tdo la...

dalam kul 3.30am..tibe2 aku n juli terjga... kiteorg terjaga serentak sbb aishah menjerit pnggil mama die.. die menjerit sambil melulu bukak pintu bilik tu..mse kteorg bangun pintu bilik dah terbukak dah.. ..

juli & kisahati : sha.....knp??

aishah : ha???!!! *#%..... mane yg lain ?

juli : yg lain?..sape??

kisahati : kite bertiga je la..mne ade org lain..

aishah : ooohh..mmg kite b'3 je eh...

time ni aku n juli dah cuak dah..heheh.. ye la , tbe2 tnye soaln mcm tu...pstu die dduk jap kt katil aku... mamai2 lg...kebetulan plak mase aishah jerit tu..aku n julie boleh plak nga mimpi...smpai skrg la aku x ingt ape mmpi aku mase tu...tp mcm mimpi yg menakutkan la.. kiranya kteorg kebetulan mmpi pd mase yg same...huuh...

lepas 10 mnit mcm tu... aishah tdo balik kt ktil die...time ni aku rse agak seram la jgak....ooh ye, kteorg tnye aishah knp die jerit ..die jwb  ... "aku rase mcm aku dok sorang2 kt dalam bilik ni..... " ...sbb tu die bukak pintu..slamatlah die x melulu ke pintu keluar...huhhh!!!

itu je kisah malam tu.. aku n julie b'pndangan sesama sndiri.. juli dah jd roomate aishah sejak kteorg  sem 1 lg..xpna langsung aishah "ngigau" ...kt rumah tu pn bukan first time kteorg tdo situ..dlu pn pna 2 minggu stay kt rumah tu... klu tnye bab bsuh kaki bfore tdo...aku n aishah same2 plak cuci muke n bsuh kaki bfore tdo tu..so, walluahalam ......

sjak kteorg berkenalan dr sem 1 sehingga skrg..kteorg bukanlah jenis "penakut sgt", ataupn "terlalu berani".... ..cuma percaya dunia bukan semata2 ada manusia je.. :)) .....



pic di atas time kteorang kt Marina Resort *kot .... cerita kt sini next2 entry aku ceritakan.. :))

sekian........







No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^