Thanks sebab tekan ini.. :))

May 14, 2012

Suka sy??.. dtg lah jumpa sy..

cewahhh!!! 

pyo plak aku rse tajuk entry aku tuh....... rajin plak update blog ari ni...xde ape pun sebenarnye...cuma lately ni , aku selalu terfikir..kan bagus, kalau ade lelaki yg gentle dtg jumpa aku nk say I love u.. n wanna marry me...hahaahah *pengsan
 
 
baru lah gentle kan... aku memang suke lelaki yg berani dtg jumpe aku n ckp mcm tu... bru la nampak serius kn...mcm "abg"dlu... wlaupun mse mule2 tu die takut nk jumpe family aku..tp at least ade gak usaha die ...hahaha..tp sygnye x de jodoh kita....
 
aku x suke lelaki yg hanya pndai berkta2 tp bukti nya TIADA.. bosan okeh dengar..... mcm budak2 skolah pun ade gak aku rase..huhuhu...biar je la kn.. jodoh tu x kemane...now, aku pun ade admire sorang mmbe aku ni... hahaha...kwn2 je ..tp ntah mcm mne ntah..bole tersuke die... 
 
kdg2 chat dgn die pn..ade <3 (love) bagai...pd hal suke2 je...x serius pn.... tp klau die x start chat dlu, mmg aku x la aku mulakan..selalunye die la mulakan dlu...hihihih..eventhough ade no telefon, tp xde la msg2 bagai... 
 
 
aku dah bosan couple mcm budak sekolah..nk jiwang2 bagai..tp habuk xdak..!!!!! syg2, cinta bagai...tp buktinya tiada...  lebih baik jd single... x perlu nk jiwang2, x perlu nk rindu2 sume... yg pling penting wat mase ni, lebih best jd single...
 
and lagi satu..lbih best kalau dpt yg poket tebal...haishh... mata duitan.. :p
 
 
balik sudah.. :) 



1 comment:

yana said...

kann...single is better,hehe.. =)

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^