Thanks sebab tekan ini.. :))

June 18, 2012

Kenapa aku masih di sini?

Monday Blues dah petang la...hihiih..

aku masih berblog... dan semakin rajin sngat meng "tweet"..heheh.. ntah kenapa aku rase, aku byk menyimpan perasaan, marah, geram .. macam ade dendam dlm hati ini.. ya Allah.. kenapa rase mcm ni???..

mungkin byk yg aku terasa, dan x terluahkan..... mungkin org nampak aku happy2 bagai, n sesuka hati menyakitkan hati, tanpa menyedari aku terasa hati.. hemmm... feel bad.. I feel much2 better dgn menyendiri... habiskan masa sepenuhnya dgn family.. dgn adik2 aku yg slalu wat aku geram tu..grrr ..huhuh...

kawan2 twitter pn wat aku hepi... wat aku tergelak..even x pna jumpe, even before ni x kenal dorang... xpelah.. biarlah aku gembira dgn cara aku sndiri.. ye!!!!!!! itulah yg aku fikirkan skarang.. aku akan gembira n bahagia dgn cara aku sndiri dan hnya bila diizinkan Allah.... :))

hope "korang" pun bahagia n gembira slalu..even kite dah x mcm dulu..

1 comment:

FarrahNadia said...

untglaa bule bersakan nan blog :(
heheww

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^