Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

June 6, 2012

Macam mane eh nak cakap

macam mane eh nak cakap.. since that day.. ekceli byk sgt da  berubah...cara berfikir, cara menangani ..n mcm2 lg..Allah dah janjikan setiap yg berlaku pasti ada hikmahnya.. truly TRUE...hehheheh.. tpu lah kalau kata, tiada langsung prasaan.. kdg2 rase mcm tu..kdg2 rase ehmmm.."ianya" masih ada...

walau sebanyak mane pun perasaan yg masih tinggal... insyaAllah.. ianya tidak akan berlaku lg utk kali kedua...cukuplah sekali rasa itu semua...  bg aku...cukup sekali aku lepaskan.. dan aku xkan toleh lg.. cukup sekali ianya berdarah, xnak dah luka lg..cewahhh!!!!!! ahhahaha
 
perlahan2 I starting missing someone, starting remember someone...makin lame dekat dgn die, rase makin suka plak... hemm.. insan lelaki pertama yg aku kenal time study dlu..xsangka smpai skrg msih keep in touch... wehhh!!! kalau la ko tau..
 
aku xlah syg cinta bagai,..tipu la tu kn..tp selalu teringat, n stalk ur fb..hahaha..pernah plak mimpi die..pffftt..!!!! mcm budak2 kn.. ..xde point sebenarnye entry ni.... hanya menaip apa yg terlintas kt paleotak ni je...uhuhuh...
 
 
 
 
 
kalau lah ko tau.. :(



2 comments:

diana said...

kenapa tak bagi tau kat dia??malu??

Reena said...

hehhe..yup..

There was an error in this gadget

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^