Thanks sebab tekan ini.. :))

June 2, 2012

Teruk sangat ke status JANDA | MISS AHJUMMA

assalamualaikum...

selagi drama Miss Ahjumma x abis..slagi tu la..aku akn review cite tu dr semasa ke semasa...now cite die, da sampai ...si isteri kje, then, for next episode..her boss knew yg geum hwa tu ekceli janda anak 1..

Miss ahjumaa aku pna cite kt sini dan sini .....upenye kt korea pn status Janda ni mcm something "bad" yg mungkin agak malu kalau org tau seseorang wanita tu janda... grrrr... ianya mungkin hanya sebuah drama... heroin tu terpakse tipu mengenai status "janda" die...takut x dapat keje... haishh!!! aku percaya, mungkin situasi mcm tu ade terjadi kt m'sia ni...

aku mmg excited kot tgk cite ni...klau nga tgk dgn adik2 ..ade gak yg kna tumbuk dgn aku...hahahah..sbbnye aku gerammm!!! geramm tgk cite tu mcm tu..hehhehe.... wlaupun hero n heroin die sume da berumur je aku tgk...tp drama tu mmg byk pengajarannya... seriusly... situasi x jauh beza dgn kt m'sia ni.... aku search tenet, episod die sampai 103...panjang la plak episod die.. mampu ke tidak aku bertahan smpai episod terakhir...hehe...time aku taip entry ni episod die baru 36...
 
hope cite tu happy ending la... dah la byk episod die..aku ni kalau lame sgt cite tu, mule la menyirap..hehe..nak2 plak kalau ending die "bad ending"..mcm cite Autum in My heart, Stairway to heaven... 22 cite ni wt aku menyirap..aku tgk punya la stiap episod, last2 nye sad ending..haishhh... sapesuhkautengok
 

aku..kalau da start layan korea mmg mcm ni.... dah la 3 movie aku aim skrg ni... setiap malam cite korea je bukak..!!!! ..kalau cite ni wt aku bengang, aku akan stop tgk die.. leh camtuh..hahaah.... berbalik pd tajuk entry aku tu... teruk sgt ke status janda tu???????

knp janda je org aim??..duda org x kata apa pn...hemmm... bukan kte nk status tu..tp segala-galanya Allah da tntukan .... aku mmg belum kahwin lg... pakwe pn xde lg..mungkin aku xlayak lg utk berkata cmtu...aku mmg x suke kalau org pndang serong kt wanita yg berstatus JANDA.... !!!! full stop..
 
 
 
ssh utk dinafikan.. lelaki yg dah berumur mmg attractive...nak2 kalau die suami org..hahahha... gile kan!!! mcm pelakon drama Miss Ahjumma kt atas ni..umo die da 42 da skrg..tp, antara 3 hero tu... aku paling sukeeee tgk die...
 
 


errrrrrrr!!!! ...betul k.diana ckp...suami org mmg attractive... mintak dijauhi YA ALLAH...


sekian....


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^