Thanks sebab tekan ini.. :))

July 8, 2012

Andai Dapat ku undurkan masa

selamat malam semua....assalamualaikum semua..

hari jumaat yg baru lepas ni...we alls sekeluarga balik tanjung malim,,ade knduri tahlil n smbut ramadhan..so, jadinya kteorang grak petang..lepas aku balik kerja....siap2 sikit..teruss zassss ke tanjung malim.. smpai magrib la kt sne..dekat je plak kn..

then, bertolak balik ke rumah malam tu jugak..dlm kul 10.30 gerak...ini adalah first time aku drive tengah2 malam...kire tengah malam la jugak bagi aku...nak2 plak, perjalanannya agak jauh la jugak kn... so, mmg berhati2 la aku drive..bwak pn 60 mcm tu je..hahhah

smpai uma dlm kul 12 lebih mcm tu..teruss zzzzzzzzzzzzzz...penat + ngntok wa ckp lu...alhamdulillah sumenye selamat...pastu pagi esoknye plak, g imigresen ..renew buku merah... selamat la x rmai org sgt...  dlm tengahari mcm tu sume setel... 4 pasport selamat direnewkan..hewhewhew..

adik kwn aku dpt study kt poli aku..esok die g daftar.. seriusly...malam ni sgt teringat kt poli tercinta ku..first time aku merasa dok asrama..bsuh baju sndiri..bukan x pna bsuh bju sndiri..tp kt poli bsuh guna tgn..dlu mse mula2 msuk poli ..stiap hari bsuh baju.. terasa sgt rajin plak...pastu bile da nk dekat2 abis tuh..trus bsuh baju seminggu sekali..hahahah

alhamdulillah jugak..selama aku belajar kt poli, aku dok asrama.. hnya 2 minggu je merasa dok uma swa.. rindunye kt asrama poli...segala-galanya rindu..rindu time basuh baju dgn dak2 kelas..smbil2 tu smbang2 bagai..time jemur baju, x sangka segalanya hanya tinggal kenangan je skrg nih... ianya xkan boleh x diundurkan balik..bile ingat balik..mau bergenang air mta nih...

kt sni lah..rmai kwn2 baru aku jumpa.............ana, eiya, aishah juli, ena..n ramai lg.....rindu sgt........poli aku ade pntai..ade tasik..kwasan kampung..jauh sgt dr pekan....poli aku cntik..hehhehe..

aku rse tajuk entry tu aku pna guna la sebelum nih..heheh.....mood rindu nih time aku taip entry ni....seriusly RINDU.................................



sekian....

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^