Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

September 26, 2013

Selamat Hari Jadi Diri Sendiri -23

Assalamualaikum..

hari ni hari jadi aku...aku ok je kalau org x ingat ..huhuhu..serius ... tp yg pasti tiap hari jadi aku nk buat entry kat sini ..hhehhe

26/9/1990 -----> 26/9/2013 = 23 tahun..

Ya Allah ...dah 23 tahun aku hidup .. dr sekolah rendah, sekolah menengah..masuk poli..pastu skrg dah keje ...mcm2 yg dah dilalui .. tipulah kalau kata, x makin matang..rase byk jugak la yg da berubah.berubah dr segi perasaan, cara berfikir... mcm biasalah ..da umo2 mcm ni..org akan selalu berkata, cpt2 dpt jodoh..cepat2 kahwin ..hohohohho...aku amin kan ajeee... 

tp setiap kali hari jadi aku, aku rasa nk menangis....xtau la kenapa... rase mcm sedih.. umo makin bertambah .. makin tuaa :( ... ye la mne ade org makin muda kn..hmmmmmm... 

di umur 23 tahun ni...

tiada ape lagi yg akan aku minta dr Allah..semoga sisa hidup selepas ni akan lebih diberkati dunia akhirat..
kuatkan hati dan perasaan... kuatkan lagi iman....semoga aku x lalai dlm menikmati kegembiraan yg hanya sementara itu ... redha kn aku dgn setiap perkara yg berlaku..apa pun dugaan dan cabaran yg diberikan, moga Allah redhakan hati aku menerimanya ...aminn

taip ni je da boleh mengalir air mata..huhhhh... ok bye..

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^