Thanks sebab tekan ini.. :))

August 24, 2017

KEBAIKAN YANG MANA ALLAH BALAS

Assalamualaikum

Aku suka tanya diri sendiri bila sesuatu yg baik aku dapat dan terima..mesti aku akan tanya, kebaikan aku yang mana Allah balas ni? dan begitu juga sebaliknya. Bila sesuatu yang kita harap dan inginkan terjadi, betul2 rasa speechless ...terasa macam ya Allah apa yang aku buat sampai aku terima ini..and of course setiap yang terjadi tu adalah dugaan buat kita, sama ada baik atau buruk .

Seperti mana yang aku rasa sekarang ini, ketika ini..saat aku taip ni...dia sama seperti yang aku harapkan selama ini, dia sama seperti yang aku bayangkan selama ni..bukanlah 100% sama,...dan aku tak sangka akan jumpa dia. seriously, I'm speechless.. 

Semoga Allah pinjamkan lama sedikit....aminn

sekian,

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^