Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

November 14, 2010

happy!!!

saje nk berkongsi...

semalam..aku n officemate g main boling kt wangsawalk, and its clebration for me too..jamuan + kek..siyesly..bes sgt...around 40 org yg dtg..firsly main boling..then bru wat ucpan utk perpisahan aku..tq kak n abg...really appreaciate it..


sebenarnya...byk kebahagian yang Allah da bg kat kita..it's up to us..how to make it happy..mcm aku jugak..mungkin dlu cra hepi aku lain..dan skrg lain..dlu..it was great time with my besfren..kemana2 je msti dgn my besfren..sekarang pulak...........aku gmbira dgn org skeliling aku...org yg bru aku knal..org yg baru aku rapat..dan org itu bukanlah org yg sama....ni la cra aku hepi skrg...rase tenang jer tanpa "balak"...xyah dok pk lelaki lg..xyah pening2 pale.....it peacefully...alhamdulillah.....namun jauh di sdut hati aku, aku ingin disayangi..ini fitrah manusia kn...belum masenye lg Allah temukan kami..sehingga hari ini...aku amat bersyukur dgn apa yg aku ada dan dengan apa yg aku dpat..walaupn bukn dgn my besfren..Alhamdulillah....dri hari ke hri aku dpat lalui hidup mcm ni.....walau kdg2 rase sebak dlm hati ni..



ok , tc ..bye..

No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^