Thanks sebab tekan ini.. :))

July 27, 2010

askar oh askar..!!

hemm...tbe2 ade abg askar msuk kt dlm ofis ni skrg...xtau ar die spe..em..ensem ar, dgn uniform die lg..teringat plak abg n adha..huhuh...smart siot..dgr cte die bujang lg..(gatai plak)..dlu bukn men lg aku nk kwin dgn askar,but act smpai skrg aku msh lg smpan hrapan tu..nk kwin dgn askar..heheh...ntah la, tp siyes suke sgt dgn gaya dorg n bju uniform dorg..huhu..da la taf lak tu..(sdap pluk)..18sg..gurau je, tp pmpuan mmg sllu pk mcm tu..kuakuakua..klu la jdoh aku pjg dgn abg dlu..msti aku da jd bini askar skrg...klu Allah tunaikan permintaan aku ni..huhhh..sy akn ikut awk kemana shj ....(istri yg solehah nih)......k blik dlu..chow cin cau..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^