Thanks sebab tekan ini.. :))

February 3, 2011

Hari yg menyeronokkan...!!!

Assalamualaikum...
Syukur alhamdulillah....ari ni aku hepi sangat...ni yg dikatakn cuti nih..jejalan jer..hahhaha..suke2...ari ni aku n kwan aku bawak adk2 kteorg nih g Wet World kt Shah Alam..walaupun tmpat die xla bsar mne...tp not too bad la...syok ar jugak...nak2 lak adik aku yg kecik tu..bukan main excited lg..Ya Allah...cian plak aku rase..ahhaha..mcm org xpna kuar jaln jer..
adoiyai...tp...rase puas ati..coz die hepi sgt pegi main air td tu..hahaha...byk pic2 yg aku tngkap tp...sygnye aku xleh nk tnjukkan skrg...coz kad reader x bawak... :( ..utk pengetahuan korang...tiket utk masuk wet world RM12 dwasa..RM10 kanak2..kanak2 yg ketinggian die bawah 110 cm free of charge..sewa pelampung (utk 2 org naik) harga die RM20..tp kalau korang pulangkan dlm keadaan baik die akn refund duit korang sebanyak RM1o..so, kire swa pelampung RM10 ler...

Aku suke tgk adk2 aku hepi bile aku bwak die kuar...(spe yg suke org sdih ek? )..http://www.emocutez.com

sbb kan ari ni cuti CNY..bapak ai rmai gle umat mnusia kt sna....bejeler2 org beratur...pergghh...aku xtau la..line blakang skli kul bpe dorg leh mndi..heheh....jd.
..http://www.emocutez.com
mmbe aku pn m'cadangkan..supya adk aku menyelit g dpan..hahahahh.....akhirnye..............

selit2 pnye selit..die b'jaya smpai ke kaunter tiket dpan tu...ade bro dpn die tu tnye... "td adik beratur kt mne? " (dgn muke x puas hati)...adk aku plak dgn confidentnye jwb.."kt blakang nih? " (bajet die da batur lame la).....bgus tol la..then, pe lgi...tukar bju trjun ar dlm air tu..aku pn da lame x merasa main2 air ni, mksud aku air yg berkolam2 ni ok.....yg xleh bla nye...rmai gk mamat ensem2 kt situ..wahh...!! ape lg...smbil menyelam cuci mata la..hahaha...gle gtal.....ganteng2 u...
http://www.emocutez.com
hahahhaha..... then ade lg aku nk cite....malamnye plak..!!!

sebaliknye dari wetworld tu, aku pn tman la adk aku g mydin ..nk bli brang skit...tengah jlan2 kt celah2 megi...tibe2 !!!

aku t'serempak dgn ex aku dlu tu...yg mude 2 thun dr aku tu...perghh...fes, aku mmg x cam langsung..aku ingt mamat mne la kn..then ble da b'tentang mta...pnye la terkezut aku...btol2 kteorg b'pndangan mata...errrrrrr...t'gagap aku jd nye..aku bleh plak t'pk spe mamat ni...adoi...btol2 berhadapan lak tu..

teringat plak memori lame...mkin ensem plak ex aku tu..ye la skrg da mtang skit..dlu mse aku capel dgn die tu...mcm kanak2 je..tp...rse mnyesal plak mintak cleshh..padan muke aku!!..ye la..aku yg mintak puts...pd hal xde gdo pe pn...alsan aku sbb, nk blaja ...poyo gle alsan tuh...errr...
aku tau die syg aku, cume x pndai nk tnjukkan jer..tu la aku x memahami die..tgk skrg da nyesal..eh...xpe2......jdoh utk aku da disediakan ....so rileks sudah.....tp.........mmg terkezut la td.....hahahha...
http://www.emocutez.com

ok la....ckup la smpai sni ye...

assalamualaikumm..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^