Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

February 21, 2011

Saya bukan baik pun..

assalamualaikum...xleh tdo plak mlm nih..bru lepas wat asaiment td...hemm....teringat mcm2 perkara yg da dilalui slame hdup nih...malam ni terasa nk jwang plak....knp hdup ni slalu diduga dgn kehadiran lelaki??...ok..lumrah khidupan..sebnarnye..kalau ikutkan hti aku ni..aku x ksh pn klau x jmpe ko lelaki..ko x yah dtg pn aku rse ...aku xla sangap sgt...lately, aku ade berkenlan dgn seorg lelaki ni..kt fb knalnye..ntah la..alhamdulillah..smpai skrg ni..skit pn aku x caye ape yg die ckap kan...walaupun penuh dgn madah2 cinta yg m'boringkan tuh..

aku tengah cube utk menyiapkan diri aku, utk jd seorang wanita yg baik...dgn harapn smoge Allah temukan aku dgn Adam yg boleh m'bimbing aku ke jalan yg benar...yup!!...aku x baik mane pn..tp...aku tengah cube ke arah itu...and aku percaya....kalau jdoh aku x ditemukan di dunia ni, aku yakin jdoh aku tu akan tnggu aku di akhirat kelak..insyaAllah.....aku x ksah mane pn lelaki ni..ikut korang la nk caye or x...cuma satu je yg aku hrapkan sblum perginya roh dr jsad aku ni, sblum berlakunya kiamat...aku nk balas jasa mak ayah aku dlu..walaupun mungkin x dpt balas byk....smpat kan lah aku utk balas dengn sebaris senyuman dari dorang..itu je yg aku pk skrg ni...

awak....sy x perlukan awk utk cairkan hati sy, sy x perlukan awk utk jga sy sgt pn...sy x perlukan duit awk pn utk bg mkan kt sy...sbb, mak ayah sy da bg lebih sgt2 dr awak yg akan bg tuh.....sy x kisah pn awk ade or x....bia lah hati ini, cinta dlu pd Penciptaku, Rasulku, dan mak ayah aku dlu.....

No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^