Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

July 11, 2012

Panggilan SPA kali kedua

morning..

assalamualaikum..

pepagi ni hujan plak ....semalam aku bru dpt msg dr spa utk pergi pemeriksaan fizikal, dan pncaindera untuk jawatan penolong pegawai penguatkuasa N27...hepi tu hepi la.. tp, aku tgk la kt syarat3 pemeriksaan tu... syarat2 lain tu insyaAllah la aku lepas...tapi.....masalahnye..die nak tinggi 153 cm at least..tp tinggi aku x smpai pn 153cm ...mcm mne tu????

dekat borang spa aku pn aku letak tinggi sebenar aku..idak la tipu ke ape... tp die panggil gk datang exam..so acano?? aku serba salah nk g....  dah la dekat penjara kajang sane..jauh..aku xtau tmpat..rse mcm mlas je nak pergi..tp orang ckp, klu x g nnti spa blacklist eh??..betul ke??..

aku bukan xnak pergi saje2..tp bile fikir tinggi aku x ckup sperti dorang nak kan..so, mcm no point la aku nk g...sobbbbs...konpius2...

No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^