Thanks sebab tekan ini.. :))

June 25, 2010

biLe aku Bosan

emm..aku x suke ble ku bosan, mcm2 yg akn aku pk kn..kt ofis ni..adoi, boring wt mse ni..xtau nk wt pe..time ni la kenangan aku n die akn sgar dlm ingatan aku.semuanya!!! Dr mule sehingga la ari itu..msh xleh lupekn lg,da sebulan lebih msuk ari ni..jnji2 die, pe yg die pna ckp kt aku..sumenye msh segar lg dlm kotak fkiran aku..walaupn dlm ofis ni, ade abg comel, single n bru b'umo 23 thn..as a kerani akaun..muke mmg bby face..srius.tp, die ttp xleh wt aku lupe kt "die"..aku ni emosi lebih ar..ble aku da ok dr sume ni, msti aku mlu dgn dri aku sndri, sbbnye kn..perpisahan perkare biase, org da ank 4 pn bleh crai, ni kn aku yg bru je nk bna impian..standard la tu...aku ni kdg2 leh je pk +ve, hem..wt mse ni, xnk pk lelaki..afif pn..die m'hrp..lebih bek aku xyah lyan kot..itu lbih baik...YA ALLAH TEMUKN AKU DGN DIE..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^