Thanks sebab tekan ini.. :))

August 28, 2010

Aku ni penakut ke???????

semenjak 2 menjak ni banyak lak org share2 video kt fb tuh...aku pn bru prasan yg aku ni penakut gk sbenarnya..aku x berani nk tgk video sorang2, bukn pe..kang tibe2 ade orang xcident ke, hancur muke la, kejadian aneh...cuak aku nk tgk..klu tajuk die agak2 plik..aku xkn tgk..tp sbrnyer nk tgk sgt..aku paling cuak skli kalau ade video pasal kesakitan manusia..pecah muke ke..xcident ke..bunuh diri ke..adoiyai..siriusly cuak beb nk tgk...takut ...bia org len tgk dlu, then cte kt aku....ahaahhah..

kt surat khbar lak,..stiap ari ade org buang bby...bangang tol la..x bau syurga la do..masalahnye sume tu org melayu..da sdap men x brani nk tanggung...ni la tanda dunia akhir zaman..ntah smpat aku kwin ke idak....siyes...takut tol dunia zaman skrg..nk kwin pn takut..(pd hal balak pn xde)..byk kes skrg suami gila...bunuh isteri, yg t'bru sembelih anak..nauzubillah..pukul isteri la...ya Allah..byk tol dugaan zman skrg ni...

.............................................hargai la org sekeliling.................ingat Allah selalu...

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^