Thanks sebab tekan ini.. :))

August 30, 2010

kecewa ar dgn sikap mcm ni....!!

aku sbenarnya agk la hot fm skrg ni an...sometime kecewa ar dgn sikap "sahabat"2 aku ni....okok, da besar da die...bz life kn, nk wt camne .....baru umo 20 ni..kalau diikutkan baru 3 orang mmbe aku kawin..sedangkan aku ade berpuluh2 mmbe yg lain..ok fine, x semua yg mcm ni..ade yg sporting same mcm time skola2 dlu..tp yg da berubah pn byk la jugak..ye la..masing2 ade komitmen..dgn family, dgn study, keje n komitmen dgn "balak"..aku kesah plak wei...nk ajak dorg pn bukan men payah lagi..ok...sape la ko as dorang nk kuar dgn ko...kuar dgn aku, lu gune duit sndiri la kan..kua dgn balak, dorang leh payung..untung la badan...ros je la yang nk ikut kemana2 jer...22 single n available kn.....

tp ....seingat aku la kan..even dulu2 aku ade pkwe...tp aku still asrina yang dlu..ko ajak la g mne2...aku on je wei..tade hal punye......rindu do nk kuar dgn korang...aku da selalu sgt kuar dgn ros...g berdua lak tu..silap ari bulan org ingat kteorg less plak...WHO CARE??? hahah..tp..mcm mane klu ros pn da ade balak??...huhh...sape yg aku nk ajak klu nk g tgk wayang?? pusing2 KL?? ronda2 buangkan mase.???.....mcm mane gak kalau aishah pn da ade balak??...nk ke die msg stiap ari dgn aku mcm sekarang??...wei...aku mmg tacink...aku jd pilihan ke2 lepas korang da ade balak...ok2 fine...LUMRAH KEHIDUPAN.....ok...dari dulu aku da terasa sgt...dulu alasan aku keje ...btul dlu aku bz dgn keje...dan tu jadi alasan..."ye la ko kan kje"..skrg aku keje office hour beb..sabtu ahad cuti..tp same jer...ape kes???...

malas aku nk pk bende2 mcm ni...tp kdg2 tu....btul2 tacink..kalau balak ajak on jer...no excuse...ok fine...dah ar aku malas ar....benci ar dengan lelaki..ko sakitkan hati aku...ko rampas kwn aku.....WTF la ...................................im wrong....sengal la malam ni...aku x bncikan lelaki...aku masih pencinta lelaki...tp meluat gle dgr ayat manis kau..bape banyak gula hah ko telan...errrrrrrr...

2 comments:

kisah hidup julie said...

huk3..akak..kita terasa kot baca neyh...sori sgt2 if akak terasa ngn kita...tp kita na akak tau,kita ta pernah lupakan akak tau.. :')

miSz iEjAn said...

oit2!! what's wrong with u dear.. ko mara at aku kew??? sory kalo aku x der tyme sgt nak kuar nan ko k.. aku x der hal la weyh nk ajk kuar.. ko je x nk ajk aku..if aku x der hal aku go on je fllow ko kuar.. tp ko x der ajk pon g mane2.. hee.. sorry kalo der wat slah n silap or trase aty psl member2.. i alwys remember u.. luv u fwen..

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^