Thanks sebab tekan ini.. :))

August 29, 2010

aku jatuh lagi???

ok2....actually ni cte lame gak la..ok fine mcm ni...dlu lg aku da rse "Jatuh" ni..aku kenal "die" ni mase kt poli lg....honestly, aku b'kenalan dgn die ketika aku msh lg status cpel..,ksih syg aku bukannye mudah goyah, even aku kenal "die" ni..tp hati aku msh lg kt "couple" aku tu...1 lg pengakuan...I was had a date with him mse kt poli...tp bukn kteorg kua b2, adk2 aku pn ade...ade la beberapa kli..tp itu bukn curang k...

Even mse mule2 aku knal "die" aku msh couple, aku ttp honest dgn die.."sy da ade pkwe" coz die pn tnye aku da b'pnye ke blom..aku jwb yg btol la kn..ari aku n "couple" aku clesh die pn tau, n die ade kt situ tgk aku..tp itu x gugat prasaan aku kt "couple" aku tuh,,....Nk jadikan cite..after clesh 2 ade la die tnye aku ok ke x..ade gak la advice2 die kt aku....aku ye kn je la sumenye..

"Die" ade gk la bg hint2 tu kn..tp, awal2 lg aku da ckp dgn die,.."jgn sesekali kte ckp psal cinta"..so, die ikutlah kemahuan aku an..kteorg still kwn smpai skrg...aku xnk ikutkn sgt prasaan mcm ni..ade jdoh ade la kn....Sbg PEREMPUAN la kn, aku t'tarik dgn cara die..die kategori alim(dalaman wallahualam)...die low profile, x b'lagak, cra b'ckp yg adoiyai sopannye la..ok, aku suka die.....tp xkan aku nk adjust dlu kot an...bialah Allah tntukan..

X sbar nk jmpe die sem 4 nnt...die ckp die nk mkn kuew teaw goreng..die men2 je sbenrnye...tp kn. even aku x rti msak..aku akn cube msakkan utk die sem 4 nnt...Aku x m'harap, aku sllu nasihatkn kt diri aku,,,DONT TRUST MAN TOTALLY....t'masuk la die..jgn mudah p'caye kn lelaki....mase tu die ade something tau nk tnye kt aku..pastu tbe2 die kate "xpela len kali la mie tnye ina"...so, aku pn xde pakse die tnye kn..aku wt bodo je la...sampai skrg aku t'tnye2 pe la yg die nk tnye tu...die slalu tanye, aku dgn ex aku mcm mne..aku jwb la pe yg ptut....

Kalau Allah izinkan aku nk jtuh cinta pd lelaki yg boleh bimbing aku....aku boleh ditegur...itu prinsip aku.."die" ni pn...Aku serahkn jdoh aku pd Yang Maha Esa...hanya DIA yg tau spe yg TERBaik utk aku....1 lg yg aku masih ternanti2 kn...Zikrullah dr seorang lelaki..bukn sembarangan lelaki ok..lelaki yg syg kt aku......inilah yg aku tertunggu2 skrg...ok..even pernah lelaki zikir ditelinga aku ni...tp itu dlu, cte lame..jdoh x panjang...

"Die" ni pn...bukn jenis lelaki yg suke bermadah berhelah...ayat die xlah manis2 mcm yg sllu aku jumpe..xde jugak..berjnji yg merapu2 tu...die biase2 je......n x jugak jiwang...tu yg wt hati mkin tertarik...ehmmm

aku da alami pengalaman cpel yg mcm2...aku da x heran tgk org2 cpel...cuma skrg...btul atau tidak...aku da b'ubah..INSYAALLAH...cinta aku lepas ni krn Allah..dan aku nk kasih syg kteorg bertaut sampai ke syurga...INSYAALLAH..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^