Thanks sebab tekan ini.. :))

August 22, 2010

Yg Aku Xleh tgk n Lupe....(^-^)

kul 1 da ni..tp still xleh tdo lg....khusyuk melayan fb td..huhu..(berdasarkn tajuk)..hee...sbnrnye tingin gk aku nk tgk blik pic2 aku n die mase dlu..kenangan2 manis kteorg tu..tp hakikat nye, aku x snggup nk tgk..sume gmbr aku dgn die, aku smpn kt aishah..xde pn dlm lptop aku..klu ade pn 2 3 pic je..x sanggup nk buang pic2 tu, n x snggup gk aku nk tgk...cmfirm nnti meleleh air mata aku..kdg2 ade situasi tu m'ingatkn aku pd kata2 die...antaranye la kn:
* ade ari tu, knon aku nk wt yoga..ingt lg die ckp "yoga haram di cc islam"...hahah..dgn muke selenge die lg...rindu beb..
*tingat lg die nyanyi dgn sore die yg ttp sdap bg aku .."Cinta utk asrina"..dan masih terngiang lg die nyanyikn lagu nur kasih dpn aku..cuma 1 je yg x t'tunai..die x buat2 pn rakam suare die b'zikir..tgk skrg da xde pluang lg...:((
*aku rindu kt die sbnrnye...nk jumpe die..nk ckp dgn die mcm dlu..nk gelak2 dgn die..nk pnggil die ke ne te te lg....
sy rindu sgt kt awk....sriusly...nk dengar suare awk..da 3 buln da ni..sy msh sygkn awk .............hnya Allah yg tau, rindu aku n syg aku kt die..da x byk luahn aku cte kt kwn2..sume nye aku smpan sndiri...

.............................xleh layan lme sgt prasaan ni................k la, baik tdo jer..g.nite....

No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^