Thanks sebab tekan ini.. :))

August 21, 2010

3 bulan da berlalu....

hUhh!!! pejam celik, pejam celik da 3 buln upenye kteorg da clesh...x sangke2....sjak ari tu...aku dpt rsekn perubahan kt diri aku...perubahan cmne ek...?? aku dpt rsekn aku ni mmboringkan, so pdan la muke lelaki yg nk berkenalan dgn pmpuan yg boring mcm aku nih...hahahha..fokus utama aku skrg bukanlah pada cinta or lelaki...tp klu nk diikutkn sme je mcm dlu...still tgk klu ade guy ensem lalu dpn..hehe..cair jugak, klu lelaki snyum kt aku..kuakuakuakua..x ksh la pe2 pn...aku da x heran nk cpel2 ni...xyah pning pale, tnsion, skt ati, jeles..or pe2 je la...aman ..................uhuhuhu...klu ade boy yg "ade LC, officer, at least ade diploma, n sdap mata aku memandang die" ok la...heheh...tu je clon plihan aku..kihkihkih

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^