Thanks sebab tekan ini.. :))

September 9, 2011

LEPAS NI kena jimat topup...errrr


assalamualaikumm

before aku nak tido ni ,aku nak bengang dulu...ari ni dapat mesej yang mengatakan kad prabayar akan dikenakan tax kerajaan bermula 15/9/11..korang dapat x msg tu....???

errr..sungguh BO***....aku belum mencarut lagi k..huhuh....haishh...lepas ni tax apa pulak kena bayar......saje nak suruh kita guna bill, bagi aku yang x bape bz dengan hp ni, aku rase topup ler yang menjimatkan...and rase lebih berbaloi..bagi aku la......

aku x faham kenapa ade tax ni??..boleh x sesape yang baca ni jelaskan kt sy...??...macam mana nak berjimat ni kalau semua harga barang naik, kalau harga x naik, ade TAX plak.....ada2 je..

ok ..aku x nak berpolitik dalam blog ni....lu pikir la sendiri...


aku rase lepas ni tajuk diatas bleh dikurangkan....



*anda berhak bersuara jika anda mengundi sahaja......jadi tunggu PRU akan datang.. :))

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^