Thanks sebab tekan ini.. :))

September 19, 2011

New look for my blog

ehm, ehm...macam yang aku pernah cakap sebelum ni, blog aku under construction..and actually semalam disebabkan aku banyak masa lapang untuk melayari blog ni (skema ayam gile ayat aku ni) aku pun g la godek2 setting blog, last2 nye dapat la upe ini... yang korang tengah tengok sekarang ni la...simple je kan sebenarnya..bagi aku simple n comel..hahaha (gile perasan)

kalau blog berat2 pun bukan orang tengok sume pun.hhuhuh..macam blog abg khalis, simple je, tp hemm....banyak pembaca setia die, salah seorangnya aku la tu..bosan2 kt ofis, terjah blog die..syok!! dari cite kanak2 sampai la cite 48sx..sume ade..kuakuakua..


kenapa x de pic aku yang besar ??

emm..malu la plak letak gambar sendiri..hehe..cukup la tu ade gambar kecik kat sidebar kiri tu..huhuh...

kenapa xde facebook badge kt blog ni?

kalau aku jawab, nanti korang mesti cakap aku poyo.....nak buat facebook "like" mcm x layak je, hehe...xpelah...aku jwab dalam hati je ok.. :))


kenapa tukar "KISAHATI" ??

name blog ni "kisahati", tp url still cintareena.blogspot.com.....dulu mase mula2 buat blog ni time nga putus cinta, tu la nama die jadi "cintareena", konon nak cite pasal cinta je..kononye la....then, da lame tulis blog baru terasa, sume cite yang aku taip ni adalah datang dari hati aku sendiri..so jadilah "kisahati"..kihkihkih...

kenapa "kisahati" kenapa x "kisah hati" ??

saje nak jadi unik sikit.."kisah hati" tu macam biase sangat, "kisahati" tu macam unik la ...hahhah
perasan sendiri je..

*tibe2 teringin nak ade abang plak..abg kandung eh..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^