Thanks sebab tekan ini.. :))

September 6, 2011

ohh..staf baru....

assalamualaikum....

kenyang ke wehh, makan rendang, ketupat, nasi impit, almond london..n macam2 lagilah..kenyang ke??.. baru tingat, raya ni aku x makan lagi ketupat..uwaaaa....terliur plak nih..haishh...baru ari ni aku bukak blog aku ni...even under construction, tp nak post gak satu entry before tido ni...

citenya gini, sesampainye aku kat ofis tadi,,emm tibe2 ade plak staff baru...staff baru tu aku x bape nak kisah sangat la kan...yg aku kisahnya...die lelaki, muda lak tu..

.alaaaa, x suke la sebenarnya, pd hal bukan aku yang bayar gaji die..hahahah...xde la...x selesa bile keje dengan lelaki ni..kalau da tue ok lagi..ni tue 2 tahun je dari aku...adoi...nanti membuatkan aku tercover2 cun depan die ...ahahhha...jangan muntah merah 0k..

da la ofis aku x besar mane pun, and aku selalu ditinggalkan sorang dalam ofis...and lepas ni tinggal sorang dengan die la..haishh..hahah...

*bertambah semangat la aku g keje lepas ni..hehhe


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^