Thanks sebab tekan ini.. :))

September 19, 2011

Oleh2 dari bos!!

assalamualaikum...

selamat petang...hari isnin adalah hari yang paling memalaskan bagi pekerja...huhuh..eh student pun same kan..sebabnye, isnin permulaan hari ...nak2 plak selepas cuti 3 hari, lagi la berat je badan ni nak bangun pagi ..kan2??...

dulu aku pernah cite pasal company aku wat company trip ke Hat Yai Thailand, then 16/9/11 ari tu dorang pergi...mase masuk keje tadi, aku tertunggu gak apelah oleh2 dorang belikan utk aku..hehe..

terutamanya dari my boss..so far selama aku keje kat sini, everytime my boss g outstation die mesti belikan something utk staff die..huhuh..cuma sekali je, die g Hong Kong, time ni die x belikan pape, tapi...hehhe..die hulur duit kat kteorang..hehe..adelah 3 angka.. :))

agak bagus la jugak boss aku ni, bes plak rasenye...hahahha...
eh, berbalik kepada cite sebenar...masuk2 je die kt ofis tadi, die letak something atas meja aku..
upe2 nye its was a bag..a purple bag.....sape x suke orang bagi hadiah kan.??!! kalau x mahal pun, at least itu tanda die ingat kite..nak2 plak die ni chinese....(eh, puji lebih2 plak)...hihiih..


lebih kurang mcm ni la....sorry x masukkan pic sebenar .. :)


yang mamat tu dapat wallet, smart la gak wallet die dpt tu...

(kenapa la ko masuk lambat, kalau x mesti bersemangat aku nak pergi...haishh..)

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^