Thanks sebab tekan ini.. :))

September 23, 2011

naluri keibuan tu semakin kuat plak...cehh!!

assalamualaikum...

yess!!...esok cuti...huhuhuh....1 open house esok..emmm..tibe2 ari ni aku nak merepek jap la..
kejap je....aku ni baru berumur 21, bagi aku umo aku ni mcm da "tue" la gak..tp orang tue cakap umo 21 ni sangatlah muda... (kalau korang berfikir mcm tu korang da tue la tu, hihih )...nak buat loan kete pun x lepas (aku kje swasta,bukn snang nk wt loan), alasan yang pihak bank cakap umo muda lagi, salah satunye la tu...

*anak sape la ni, muke die femes kt fb... :))

kalau orang2 dulu ckp la umo baya aku ni mungkin da ade 4 orang anak...tp itu, kisah dulu la...tp..hemm..aku rase sekarang pun da banyak mcm dulu...kawin usia muda...yang aku cakap ni x termasuk yang "terr..ter...terrr..." tu ye....kawan kelas aku sendiri pun yang pertama kawin mase kiteorang umo 18 tahun, sehinnga sekarang ni lebih 5 orang jugak la mmbe sebaya aku yang da kawin..secara sah ye..

tibe2 aku post mcm ni bukan ape tau....lately ni....semenjak aku da keje ni la...kerap pulak aku terserempak dengan parents muda...yang dukung bayi...and setiap kali tu jugaklah aku akan toleh 2-3 kali nak tengok betul2 muka suami n isteri tu...walaupun aku xleh nak sahkan dorang tu suami isteri or couple yang saje suke bawak adik2 g jalan ...tp aku rase kebanyakan yang bawak baby mestilah suami isteri kan..huuhh

sebab ade some couple suke bawak adik kecik ikut sekali..ye la kalau adik besar, menyibuk...kalau adik kecik, x lah menyibuk sangat..heheh....2 hari sebelum raya ari tu, kawan sekolah aku, sebaya aku la kan, baru melahirkan seorang baby boy...da jadi mama da die...mcm bes je do...




Allah menjadikan kite ni berpasangan jadi normal la if kite rase bosan bile xde someone yang special dalam hidup kite....tp sebagai seorang islam kite x boleh cakap hidup ini membosankan...!!


bile tengok kawan2 sebaya da ade baby, hemm...teringin plak rasenye..hahhahaha..
gatal x ??...kahkahkahkah....






No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^