Thanks sebab tekan ini.. :))

May 8, 2012

Aku tengah "menggila" korea..

assalamualaikum

ekceli ..aku mmg dah lame layan kpop2 ni...klau lagu2 korea tu.. byk la jugak aku tau..cuma drama2 korea ni je yg dah lame aku x follow.. tau x sbb ape???

- drama korea sllu ade hero ensem,heroin cun... *nnt aku jeles... muahahha

- jalan cerita dorang sweet sgt... mcm x msuk akal..hahahahha

- nanti aku tertunggu2 cite tu start ... 

itulah sebab musabah yg x bpe relevan y aku x lyan drama korea..hehehe... setelah bberapa thun *ke bulan  ..bberapa mggu lepas.. ekceli cite tu baru episod 3...aku TERtengok 1 drama korea ni..nak2 plak time tu 2nd episod..fes2 tgk mmg dah lawak dah cite tu...nak2 plak, hero yg aku suke lak tu berlakon...

so jadinya...aku pn follow la cite tu... before btau tajuk cite...ni ha hero dia..


micky



dulu mase aku kt poli..ke bfore masuk poli ntah....lupa plak...die ni ade berlakon dlm Sungkyunkwan Scandal..




cair tgk muke dia..hahaha


pic kt atas ni cite Sungkyunwan Scandal..tp syg nye aku xdpt tgk cite ni smpai abis..lg 3 or 4 episod xdpt tgk sbb aku da msuk poli..mane ade astro kt poli aku...cite ni dgn cite yg nga tgk skrg ni lebih dn kurang je..tp cite skrg ni lg "unik" sikit...

mcm biasa la ..micky ni SELALUUUUU  ensem.... *geram ok...hahahhaha.....cite yg aku nga angau skrg ni ialah 




ROOFTOP OF PRINCE


cite ni mmg lawak la...plus sweet2 romantik gitu...asik nk tergelak je...aku citelah eh serba sedkit about this drama..

dorang kn percaya akan "kelahiran semula"...so cite ni kisah pasal tu la.... lelaki 4 org kt atas ni adalah lelaki zaman dulu kala...entah sbb ape ntah, dorang tercampak kt dunia zmn skrg....then jumpa dgn perempuan tu.. (sebelah baju merah).... 


so....bile da "tercampak" kt dunia zmn skrg ..segala perwatakan nk percakapan dorang sume ala2 zaman dulu la...  time ni yg lawaknya..bila dorang "amalkan" cara dorang time di zaman dlu ....kt pic atas ni ada lelaki dok kt sofa dan ada perempuan kt sebelah die kan?.. dorang konon2 watak jahat la...tp watak jahat pn ttp hensem n sweet..cemane tuh nk nmpak jahat..muahahah..

die ditayangkan setiap ari isnin n selasa channel 393. kul 9.00pm....ulangan die ari sabtu n ahad kot..lupe ler...huhuuh... 


x sabar nk tggu malam ni.... hehehhe... knp eh!! dorang ni ensem2... .huhu


1 comment:

wahida said...

aku malas nak start layan, kalau start kang, jadi addicted...tu yg malas tu...huhu...

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^