Thanks sebab tekan ini.. :))

May 29, 2012

Rasa rendah diri atau dipandang rendah

assalamualaikum....

sejak boleh tweet kt opis ni..blog mmg da jarang sgt aku bukak..apetah lg nk blogwalking... just 1-2 entry je yg aku bca...hemmm..lupa daratan..heheheh...thanks to kak diana, yg komen some of my entry.....hehehe..

aku rase mmg lately, n some day akan dtg ni..aku mmg akan jarang update la.... nk taip entry memerlukan mase yg secukupnya utk fikir n taip..kt ofis smetime aku bz..kt umah plak sibuk tgk cite korea...heheheh.. so, mmg blog ni akan jrang la berupdate...

hemmm.....................

dari dulu lg aku rase rendah diri....bukan stakat tu je...aku jugak rase org pndang rendah kt aku... entah la ..kdg2 rse nk nangis pn ade ade bila fikir org pndang rendah kt aku...kdg2 bile aku beli barang baru, aku dpt rasakan org snyum sinis..mungkin fikir aku baru nak dpatkan smething tu..walhal die da lame dpatkannye..... fikiran aku je kot kan.. kdg2 aku malu nk luahkan pndapat..sbb rase org akn sinis dgn pndapat aku... mungkin sbb aku x uptodate so...mybe pndapat aku xperlu dengar... ini sume adalah pemikiran aku je...

 
 
 
so far, blum ade lg org yg leh wat aku sentap2 depan...klau ade pun mungkin melalui perbuatan je kot... dan mungkin jugak..aku yg salah sangka..pda hal org tu x berniat pn mcm tu....hemm ....haishhh.... aku ni mmg la x kaya... tp so far, makan pakai sume cukup je... ape org lain, insyaAllah aku pn ade gak..cuma cepat atau lambat je memiliki smething tu....

kalau la rmah dkat dgn laut..stiap ari kot aku g laut tu..bunyi ombak tenang je rasenye kan..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^