Thanks sebab tekan ini.. :))

June 17, 2012

kuat makan, kuat tido

klau nk tgk aku kurang makan...dtg lah time aku nga putus cinta..dtg la time aku nga gaduh dgn pakwe..ha!! time tu mmg x sntuh la nasi2 ne.. -___________-

pna dlu, gaduh punye psal kan.. 3 ari aku x mkn nasi.. mnum2 air mcm tu je... itu lah first time dlm hidup aku..best mmg best2..leh diet sume..tp tu la.. diri stress, x syiok la kn... hakikatnye aku mmg mcm tu... bile aku stress dgn lelaki aka pakwe,buah hati pengeran jantung :p mmg selera mkn aku jatuh menggunung...hahahhaha
 
tp bile xde capel2 sume..ha.....mmg mnjadi-jadi la slera mkn aku... mkn tu xyah ckp la... sedaya upaya tahan nfsu.. susah wooo....tdo plak..mane letak je, boleh je aku tdo..haha.. tp aku pntang la tgk katil n tilam bilik aku nih... asal dok je atas tilam, mesti terus "hilang"...hebakk btul tilam bilik aku ni..xyah mkn pil tidur dah... terusssssss zzzz je..hihihiihih
 
ni pn td lepas mkn burger ayam special, pastu mkn nasi lauk ayam masak kurma plak..perghhh.. badan mcm dipam-pam... mmg sedaaaaaaaaappppppppp... grrrr ..alhamdulillah rezeki Allah bgi.. :) ... tp tu la... asik nk mkn je kejenye..asik lapar je... aku cuba tahan dr mkn nasi sbenarnye...  nk joging mls..

kalau ade pakwe yg leh kejutkan aku tiap pagi ajak g joging kan best... msti aku leh kurus dlm mase sebulan nih...hahhaha

sekian..



No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^