Thanks sebab tekan ini.. :))

June 17, 2012

Tak boleh makan daging lembu????

assalamualaikum..

dah lame x taip kt sni... mood xde nk taip..ni cite yg dah lame aku pndam..cehhhh..hhahaha....kisahnya mcm ni..dkat2 dgn ofis aku ade satu gerai mkn ni...die jual mihun sup, laksa n laksam... just small gerai la...

nak jadikan cite..mihun sup die RM3 je.. dah la murah... kuantiti mihun die pn byk, daging die pn leh tahan byk..ade perut skli.. senang cite, mihun sup mak cik ni memanggggg sedappppppp... boleh dikatakan hampir setiap hari aku mkn mihun sup die... paling syok skli, makan mihun sup sambil online kt ofis tu...hohoh...nikmat sgt...hahhahahha

ade sekali tu, officemate aku yg cina tu..pmpuan la..die tnnye mihun tu ade daging lembu eh??.. aku ckp lah "a'ah..........knp? "... die ckp daging lembu panass wooo... aku pn xde la menafikan ape die ckp tu...itu first time die tegur..n time tu jugak die btau aku..die xleh makan daging lembu... sbb agama die lah kan.. so, bukan org india je xleh mkn..org cina pn ade yg xleh mkn daging lembu...

mungkin dah terlalu kerap sgt aku mkan mihun sup tu kn... officemate aku tu ckp lg..."rina, u x elok tau mkn daging2 ni byk sgt... nnti cpt kena darah tinggi....daging ni panas..".. mcm tu la lebih kurang die ckp... so, aku pn jd mcm .. "huhhh?.." mmg x salah ape yg die ckp tu..tp xlah byk mne pn daging dlm mihun sup tu..hehehe..

dah la mihun sup tu mmg sedappp okeh... x jemu kot aku mkn mihun sup mak cik tu....so, bile die da tgur aku mcm tu....aku pn jd mcm x best la plak nk mkn mihun sup tu kt office lg....tp still nak jugak mkan... peduli ape panas x panas..hahhahah

so, jumaat yg lpas... means 15/6/12 tu.. aku mkn mihun sup tu kt gerai tu jugak..sorang2 kau...hehehhe..feveret pnya pasal... tp x feel sgt... grai tu xde air cond..hahha.. gedik.. pstu aku terfikir, xkanlah nk mkn kt grai ni je lps ni.... nk mkn kt ofis, nnti ade gak yg ckp daging tu pnas...hehhe.. stress plak aku rse...huahuahuahua..

oraite..itu je... 

sekian

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^