Thanks sebab tekan ini.. :))

June 7, 2012

Rindu

dalam dua minggu ni.. selalu plak teringat kt kau!!! terasa rindu ... pagi petang siang malam....kenapa wehhh!!!!!!!!!!!! .....bukan baru sehari dua kenal kau, tp knp skrg rindu tu membuak-buak... :(

org selalu ckp, makin kita nafikan, makin kuat "rasa" tu datang...itulah yg aku rasa skrg.. makin cuba utk lupakan perasaan ni, makin kuat plak perasaan tu datang..adoi... dah lame plak rasenye x rindu org mcm ni... yg paling "seksa' sekali..bile kite rindu die..tp xdpt nak luahkan.. hanya mampu pendam... heart is hurt ... :(

YA ALLAH.... aku x bersedia lg utk sesuatu perasaan "itu"...  kenapa makin kuat nma kau kt fikiran aku ni... kita bukannya selalu msg2 bagai..eh,bukan selalu..boleh kira pakai jari bape kali kte pna msg..itu pun HAL PENTING SAHAJA......

kenapa, kenapa, kenapa.... aku suka kau........................ aku tau entry aku ni mcm budak sekolah yg SS kt dak laki... hemmm...  klau baru kenal kau, xlah aku heran sgt .... ni dah lama kot kenal..knp skrg ia muncul...  biarlah aku suke n tgk kau dr jauh.. kalau dah jodoh x kemane kan... study hard!!! I'm waiting for u...even kau x tau aku tnggu kau... even satu hari nnti... perasaan ini hnya bertepuk sebelah tangan......

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^