Thanks sebab tekan ini.. :))

February 17, 2012

Adik beradik sanding serentak | dibandingkan??

assalamualaikum...

hooo...ini adalah kisah pada ahad lepas bersamaan 12/02/12...aku dengan family g la kenduri kawin kt tanjung malim....nak dijadikan cite, kenduri ni ade 2 pasang pengantin.....pasangan perempuan adik bradik....and salah seorang pengantin tu sebaya aku plak...kakak die umo 25..

ini adalah fes time aku g kenduri "double"..heheh...so, aku agak "jakon" ye di situ..hahaha...
bila kahwin serentak ni...orang x lari dari berkata xpun berfikir perkara2 mcm ini :

* perbandingan dr segi wajah pengantin .

* baju pengantin..

* "ni mesti nak SAVING ni".....

and sebagainya lah....mostly setiap yg difikirkan atau dikatakan mesti merujuk kepada perbandingan...(skema plak ayat aku)




kebetulan...time ni dua2 tengah cakap dgn tetamu..hihih

what u all think????? ...saving memang saving kn.....tp yg x best, bila ade org banding2 kan.....yg tu lebih lawa, yg ni lebih cantik baju die...hemmm.....ahhh!! peduli la ape org nk ckp kan..huhuuh..

bg aku lah....aku xnak sanding serentak dengan adik bradik ni...tp bila tengok orang buat, macam meghiah je...heheh..



*mulut orang memang xleh kita tutup...kalau pk sangat ape org ckp...sampai bile2 la, kite xdapat rase kepuasan dgn ape yg kita ade or dapat..*

3 comments:

emarieys said...

memang berjimat..baguslahkan

cheqna said...

tu lah masalah orang2 kita ni
kalau nak ikut mulut/kata2 orang mmg tak kan terikut punya...
jadi..buat ikut kemampuan sendiri =)

Jendela Hati said...

mulut org biasa lah, byk yg berkata2, sanding sorang pun, emang suka nak ngata jugak ek huhu...

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^