Thanks sebab tekan ini.. :))

January 30, 2012

Kalau aku percaya QADA' & QADAR...............

sorry la korang....mood aku x bape baik skrg ni...aku nak luahkan kt sni....

...............

Percaya Qada' dan Qadar adalah wajib.....semua orang islam tau tu kan..

kalau aku percaya takdir ini...
aku pasti xkan menangis andai die pergi dr hidup aku...kerana pertemuan, jodoh, n maut dah ditentukan sbelum manusia turun ke dunia lagi...

kalau aku percaya takdir ini...
tentu air mata xkan mengalir hanya kerana seorang insan bergelar lelaki yg belum lagi menjadi halal utkku...

kalau aku percaya takdir ini...
mesti aku x kan marah die, andainya die x hbungi aku berhari2 .....

kalau aku percaya takdir ini....
xperlu aku desak die utk buat ape yg aku nak...

kalau aku percaya takdir ini..
tentu aku akan biarkan cinta ini mengalir mengikut alirannya....kerana kalau da jodoh x kemana kan....

kalau aku percaya takdir ini...
tentu aku x takut utk bercinta...kerana percintaan adalah hnya salah satu usaha utk ke gerbang perkwhinan....

kalau aku percaya takdir ini...
tentu aku x perlu ingat die setiap masa.....

..............................

aku hanyalah gadis air mata yg suke mengalirkan air mata.....shame on me...

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^