Thanks sebab tekan ini.. :))

January 17, 2012

BOsan :

rindunye pada si dia yang telah pergi dr hidup aku.....
teringat kenangan sewaktu bersama..
nasihat2 nya, suaranya.........
gelak tawanya....aku rindukan suara itu.........

aku rindukan wajah itu.....
kenapa bukan aku disisimu,
apa kurangnya aku...dan ape lebihnya "dia"??
perginya dirimu adakah sementara atau selamanya,
atau mungkin jodoh memang x pernah tersurat utk kita..

wajah yg menenangkan hati aku ....
suare yg mententeramkan jiwa .....
aku x diberikan kesempatan berkhidmat utk mu...

hemmmmmm.....rase rindu , aku pendamkan.....
kerna siapalah aku utk meluahkan....
aku lihat dirimu dr jauh, senyum hiba melihat kebahagiaan mu....
aku redha, kau bukan lagi utk aku....

doa yg semalam aku panjatkan pada penciptaku...
masih segar bait2 doa itu....
mungkin belum masanya lagi termakbul...
senang hati ini ,lihat kau tersenyum,
biar aku simpan pengubat rindu di hati..


No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^