Thanks sebab tekan ini.. :))

January 18, 2012

BULI & POW KAT SEKOLAH

assalamualaikum...

mule skali nk ckp..aku ingatkan hari ini hari khamis...rupanya bru rabu...adehh!! :p

well!! entry ni ilham dr BLOG MY ALL...hehhe..nak tau cite ape?? baca link tu dlu....anak kkak tu kena "pow" kt dalam van skolah ....

ini kisah aku la kan....aku pn x terlepas dr "mangsa buli & pow" time skolah dlu....huhuh..bile ingat balik, adoi...lemahnye la aku time tu....no wonder la kan, time tu darjah 1, tahun 1997...hehe..perlu ke bg tahun???hahaha

msh segar di ingatan aku...time tu aku dibuli scara berkumpulan, maksudnye....aku n 3 orang kwn aku yg lain...dan dibuli oleh seorang kawan sekelas yg badan die lebih besar dr badan2 kami ni.....ala2 giant gitu, versi pmpuan...hahah....kejam plak ayat, name dak tu pun aku masih ingat lagi....name depan die WAN..



stiap hri die akan buat muke "anoying" , yg membuatkan kteorang takut....sengal ayam je dol!!!! sebenarnye pjg tau aku nk cite...adoi..heheh...yg aku hairannye, kteorg sume ni dok satu kmpulan...means meja kt kelas tu disusun dlm kumpulan.....and we seat together..

stiap hari Wan ni akan tntut "hutang" kt kami......yg paling kejam aku rase, die "pow" RM 1 kt kmi...dah la time tu belanja RM 1 ...bg duit kt die, trus rehat x belanja....die ckp kt kami, yg kami ni ade hutang dgn die...aku pn bengong time tu, aku bg je..memang aku pna hutang dgn die, tp 20 sen, 10 sen mcm tu je...xpna sampai RM 1...

lemahnye lelaki ni aku rase..hehhe

kadang2 kami terpakse menipu dengan cara bile die mintak...kami ckp duit dah habis...eventhough 10 sen ade pun, die nak tau.......ade sekali tu...aku nak "dajal" die, aku tarik tudung die...die bertudung tau..yg kami2 ni free hair time g skolah....lepas tarik, aku lari...bongok gile tau...

and esoknya.....bapak die datang , tau x....aku n kwn2 aku tu...punye lah menyorok sekeliling skolah bg mengelakkan dari terjumpe dgn bapak die....siyes...cuak gile time ni...on tht day kami selamt, tp x stiap hari selamat...hari ke bape ntah....terjumpe jugak dgn bapak die....bapak die ckp "lain kali jgn tarik tudung wan lg"....muke bapak die pn bengis kau tau....

memang time ni kami memang kecut la dgn die..1 day aku btau mak aku psal die, dah bengang sgt ni kiranya....then, mak aku plak dtang skolah ....but, xdapat pn sound die, dan2 plak die xdtg on that day...rasenye, seingat aku la, mak aku x jd sound die...hehe..

pstu darjah 2 pn satu kelas dgn die lagi....hampeh btol...kebencian aku pd die, berlarutan smpai darjah 2....tp panjang plak nk cite kes time drjah 2 ni...huhhu....darjah 1 je ok.....ohhh ye...aku skolah kt sni sehingga drjah 2 je, start darjah 3 aku dah pindah skolah..

sampai hari ini aku terfikir, I want meet her 1 day.......geram do kalau teringat balik....and die memang selalu wat muke "bengis" die tu....mnyampahh!!!




No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^