Thanks sebab tekan ini.. :))

January 11, 2012

Xboleh terima alasan xde KREDIT

"sory bb, x reply ari tu...b xde krdit, " kopi pasta dr ayat msg "orang lain".
.....kalau xde kredit sehari,leh trime lagi...tp kalau berhari2????...kalau aku lah, aku terima dlm bengang..hahhaha....budak skolah bole cite la, xde duit nk topup...

tp kalau dah keje.......memang aku xleh trima...adoi....budak ipt pn same...agak2 xde duit nk topup tu..xyah la capel...ni, duit nk topup pn xde...ade hati nak ade awek...hahah..tetibe mnyirap..

tp kan....aku dlu time capel kt poli...still ade je kedit utk msg...entah la...dr skolah lg kot.....aku "MALU" nak ckp ...."xde kedit".....walau mcm mne pun, mesti ade je duit aku utk topup...apetah lagi dah keje....

walaupun no lg 1 gune line, tp no aku lagi stu plak...tetap bertopup sentiasa...huhuhhu.....kdg2 kelakar plak aku rse hal2 xde krdit...aku rse mcm isu kelakar plak.......sehari xpe..tp kalau berhari2 rase mcm nak gelak guling2 je........

ok...fine ...msti korang ckp....x sume org mcm aku....ok ..baiklah...aku trime nasihat tu...
yup!!! jgn ingat sume org leh jd mcm kite.....x sume org same....
tp.......hendak 100000 daya x nak 100000 dalih kan??

ok la...nak balik sudah..
bye

No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^