Thanks sebab tekan ini.. :))

January 26, 2012

Rindu Sayang

Note : Ini entry Jiwang..

assalamualaikum...

aku baru je balik dari tengok cite Underworld ....
nnti aku review mcm mane cite tu yek..
yg aku nak cite sekarang ni ialah...
hemm....

I miss u b....
serius, rasenye selama sebulan ni, inilah baru pertama kali..
aku rse betul2 rindu syg kt encik b...
hemm....ni yg aku cube elak sebenarnye..
once I miss u, I cant forget u even for second..!!

YA ALLAH....pinjamkan dirinye untukku lama sedikit...
sekurang-kurangnye sehingga akhir hayatku....
Walaupun die bukan pertama utk aku...
izinkanlah die jadi yg terakhir utk aku....

ok!!! damn....ni yg aku x suke....
air mata akan bergenang tatkala aku bercerita mengenai kasih syg aku...
yess!! I really Love u....
selepas sebulan, inilah kali pertama aku rase perasaan mcm ni dengan encik b..

YA ALLLAH...Andai aku rindu die, lebih kan rindu ku padaMU,
andai syg aku makin bertambah untknye..tambahkan lagi syang aku padaMU YA ALLAH...
YA ALLAH.....berkati hubungan ini,
satukan kami dalam redhamu,
Pelihara diriku, dan pelihara dirinya...

Really miss u b... :((

2 comments:

Noorfatin :) said...

kak rina2!! ftin bru pasan ftin de dlm blog list kak rina :D tp 3 weeks ago? huhu ftin da tuka URL bru taw.. tuka pat tuka pat !! :p
Like this !
YA ALLLAH...Andai aku rindu die, lebih kan rindu ku padaMU,
andai syg aku makin bertambah untknye..tambahkan lagi syang aku padaMU YA ALLAH...
YA ALLAH.....berkati hubungan ini,
satukan kami dalam redhamu,
Pelihara diriku, dan pelihara dirinya...

kisah hidup julie said...

so sweet...moga bhagia kak..bnyakkn sabar hdapi dugaan k...

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^