Thanks sebab tekan ini.. :))

January 4, 2012

Ooohh...ANAK MAMA

fikir banyak kali sebelum berkwan dgn anak mak, anak ibu,anak mama ni.hehhehe
biasenye org pnggil "anak mak" je....
bg pmpuan yg single.....
byk faktor yg msti kte nak tgk bfore kenal dgn someone tu kn???

xkisah la nak pnggil mata duitan ke, bajek hot ke...what everrrr la kn....
kisah plak aku...
mcm aku...ini pndangan aku semata-mata okeh..
fes aku kena tau dlu...si die tu anak ke bape??..
ini pnting bg aku...aku dh la anak sulung..
kalau die anak sulung gk.....brat la tnggungjawab kami kalau dah kwin nnti..hehhe

yg kedua pnting bg aku ialah....aku msti tnye..die ade kkak x???? kalau ade bape org??..
mklumlah..nnti bile aku g uma die...kkak die sbuk plak nak bajek2 cun dgn aku..hahahha..
so....aku kna prepare ketahanan mental dlu bfore nk jmpe family die...ahaks!!

kalau adk pmpuan aku x ksah sgt...huhuhu...
and yg mostly important.....
KAU "ANAK MAK" ke???
ade ke tnye mcm ni???....nipu je...
korang pn tau kn, anak mak ni....sgt lah mnja....
bukn nk b'buruk sangka....tp risau plak, kalau ditakdirkan kwin kang...mak die pula yg jd ketua keluarga kami....xke naya mcm tu...huhuh

ok....inilah adalah pndangan aku semata-mata....
percaya atau tidak...mmg ini yg aku pk kan....
lebih afdal kalau bakal suami aku tu..adk bradik die sume lelaki, die anak ke bpe pn aku x kisah...
jejaka idaman......seorang yg sgt berdikari, gentle....tegas...boleh jd imamku ceh...n bla..bla...bla...

ok...sekian..



No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^