Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

February 14, 2012

dup...dap..dup..dap...nak kahwin!!

Jangan tertipu dengan tajuk entry aku tu...
tahun bile ntah aku nak kwin tu...huhu....

bile baca ade blogger yg bakal berubah status
dr bujang ke "berkahwin"...
aku yg pembaca ni pun jadi berdebar-debar plak....hahahha
ade yang baru beberapa minggu bertukar status...
bercerita kehidupan lepas bergelar isteri...
rase macam ...indahnya....huhuh :p

bile kite dengar yg baik2...
yang best2,...terus rase nak kahwin and jeles..
eh!!! perlu ke jeles...ish2... :p
rase mcm nk kahwin esok je...hahahah

tp bile dgr perkahwinan yg "suram"...
yg mungkin ade "penyesalan"....
yg rse mcm "susah" je kehidupan die...
terasa mcm ....
adoi....takutnye nk kahwin...
kalau nak kahwin pun ...tunggu la matang sikit lagi..
tunggu la duit byk skit..

tu la bile "lalang" berfikir...hehehhe...
rasenye sume perempuan ade target nak kahwin umo bpe kan...
standard before 25 la ...
aku pn rancang mcm tu...cehh!!!

tp ketentuan n kejadiannya kite xtau...
mungkin skrg calon pn xde...tup tup2 bile jumpe Mr Right terus kahwin..
or ade yg dah "capel" bertahun2.....target kahwin pn x set2 lagi...

walau mcm mana pun kita rancang, Allah juga penentu segalanya kan...
tp at least ade la jugak rancang....dari xde langsung...
hemm...
mcm aku n encik b pn mcm tu juga..
rancang je la....
jadi ke idak ..walluhualam...

sekian...







No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^