Thanks sebab tekan ini.. :))

February 16, 2012

Sebab umur atau dah "tepu"

I'm happy what I have now....
kadang2 ade la jugak rase jeles dengan orang...
kenapa die ade "itu", tp aku xde...
persetankanlah sume tu...hahahhaha

fuhhh!!!! buat masa ni aku memang malas nak fikir dah....
kadang2 aku terpk ...aku berfikiran positif mcm ni sebab umur ke sebab dah banyak rase "kekecewaan"...????

untuk detik ini.....tiada ape yg aku rase "sakit".....
kalau ikutkan situasi sekarang ni, ianya mampu la membuatkan aku "naik hantu".....
but seriusly...aku rase tenang je sekarang ni.......

setiap hari aku kena ckp..
kalau dah jodoh x kemana......
aku bukannya x cuba......
bukannya lari dari "lelaki"........

aku masih macam dlu..
setia selagi belum dikhianati...cehhh!!!!
itu je yg mampu aku lakukan.....

kalau fikir pasal lelaki dan jodoh ......
boleh gugur rambut ni....hahahhah.....
jadi kite buat pandai sudah.....

setia selagi masih ada...
sayang selagi termampu...
dan pergi setelah tak diperlukan...


sekian...


Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^