Thanks sebab tekan ini.. :))

February 8, 2012

Malas....jadi XYAH KERJA..

assalamualaikum....

sorry...lame sgt x update..cuti 4 hari....blog pun cuti...hehhe...aku ade cite nk cite ni....hal aku ke sungai gabai...but not now la...ade hal jap nak disiapkan...sat2 g aku cite ok...

ok...hari ini ..kemalasan aku tahap gaban....so....jadinye....aku ponteng keje la ari ni..hehe..
bes do dok umah je.....online dr pagi..hehhe..heaven siot....serius, rindu sgt nk post entry...tengok..makin menjatuh jumlah entry aku....x suke, x suke....

blogwalking pun belum lagi ni.....hemm.....rindu2...ape la korang cite kan selama aku cuti ni..hehhe...ape la mama2 story about their child ek...nanti aku baca okeh...

jaggi aku wat sume tu... :))..

take care bloggers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1 comment:

agak masalah said...

bersambung2 pulak cutinya yer hehe mai la blogwalking. (siap bagi link ni haha)

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^