Thanks sebab tekan ini.. :))

February 2, 2012

Best & x Best esok..

esok hari jumaat.... tau kn??..ehhe

Best :
* hari last aku kje...pastu cuti 4 hari....oohh yeah..
*esok bilik aku akan berubah wajah....insyaAllah.... :)
* nak amik lens pertama aku kt mybff...nnti aku show off kn kalau cntik aku pakai..hahahah

Xbest :
*rasenye esk byk menghabiskn duit.....nk wt mcm mne..itu keperluan.
*rumah masih bersepah, sbb tengah renovate blik2...
*lunch esok akan bz, nak g bank la, beli cat la..pstu hanta balik umah....kena "rushing" habis la ni..errrr

ok itu sahaja....


*walau jasad kite berjauhan , semoga hati kita sentiasa dekat".
temanye ni : mood rindu my b..

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^