Thanks sebab tekan ini.. :))

March 27, 2011

Modified kereta ..BERBALOI ke??

assalamualaikum..

sempena minggu konvokesyen poli aku ni..hari ini, diadakan auto show...(kereta)...siyes wa cakap lu..cun habis ar kete2 yang dorang modified kan...

smart, bergaya, extreem, cool..arrrrh...WTFood lagi..ahhaha.....
dorang sanggup berhabis puluhan ribu RM untuk touch up kete dorang tu...
errr...jeles gile tgk..nak jugak wat kete mcm tu..hahahh

ni aku tunjukkan beberapa kete yang dipertandingkan...


if u all perasan, kat lampu depan tu ade bulu mata...*kete pun nak bulu mate lentik*

ni kereta kenari

*kereta pink ni milik seorang perempuan..(x syak lagi)..
* die da menang pelbagai award auto show
*die da berhabis lebih kurang RM 10000 untuk jadikan kenari ni upe itu..hheheh


-sorry aku lupe nk take pic inside the car...siyes wehh..comel giler siot -

itu kawan aku aishah (bajet die punye la tu)..heheheh


ade lagi
:
:
:
:
:
:banyakkan award die..ok..ni kereta Myvi

....

ade lagi some pic aku nak masukkan..tapi...line tenet ni agak kelembapan di sini..jadi, lain kali aku masukkan yer...

persoalannye di sini....berbaloi ke??..touch up kete semahal ni?....

bgi dorang mesti dorang cakap ...ianya satu KEPUASAN....errr bagi kite??..

korang jawab sendiri la ....hahah

ok, nite...

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^