Thanks sebab tekan ini.. :))

March 7, 2011

Take Charge

Take Charge ..?

Mesti korang xtau ape benda tu kan??..
actually semalam dan hari ini, jabatan aku mengadakan Take-Charge Course(ye kot)...hehe..
selama dua hari aku hadir kursus ni, seriusly it was a awesome course..satu kursus yang rugi kalau student2 macam aku x datang..eventhough for adult too..banyak sangat aku belajar dari kursus tu..
nama penceramah tu MOHD RIZAL B. HASSAN. .. He is AWESOME ....
he preffered to call him RIZAL ....either u old or young than him...cool rite?..

aku nak cite banyak2 pun, nanti kang korang x faham pulak..heheh..
can u imagine, selama 2 hari dari kul 9 sampai hampir kul 6, we all dengar ceramah jer...it should be boring rite..huuuh...but, dengan RIZAL ni....its different...bukan aku je yang cakap k..

one word yang aku blja sepanjang ceramah ni..

STOP BANGAUING ...
maksudnye di sini
JANGAN BERI ALASAN LAGI..

BANGAU mean alasan...
ce korang ingat balik lagu "bangau oh bangau"...
its starting with bangau kan, yang cuba beri alasan "kenapa engkau kurus"..
ingat tak adik2??..heheh

sesape yang rase nak jemput die datang berceramah about TAKE CHARGE ni..boleh la layari laman web die http://www.take-charge.com.my/
********

yang pasti bes la ceramah rizal ni..for ur information ek, rizal ni da berumur 40 tahun...haishh..
but still look young...seriusly...
Presently Rizal were qualified Master Practitioner of NLP, an NLP Master Coach and Master Practitioner of Time Line Therapy. He is certified by The International NLP Trainers Association (INLPTA) and The American Board of Neuro Linguistic Programming (ABNLP)..

hebat kan?...and handsome pulak tu...hahaha...
here, aku tunjukkan some pic on that day.. :

ni dak kelas aku, with our PA(blue Melayu) and Rizal (black shirt)

*dak kelas aku ni, kalau bab gambar memang no 1 (including me).. heheh

RIZAL ..trademark die ..dia akan pakai baju kung fu cina setiap kali die menyampaikan ceramah die..

*so that people will remember him..
ok....
itu saje...

tc..bye

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^