Thanks sebab tekan ini.. :))

CUBA LAH CLICK..!!

March 14, 2011

Cintareena KUAT makan...


makan ikut piramid nih ok!!


assalamualaikum..

patutnye ari ni nak puase, tp......................
xjadi pulak.. ^_*

ok, dari dulu memang aku kuat makan, errrrrrr...alhamdulillah..Allah bagi aku selera makan (nikmat tuh)...
satu perkara yang perlu aku ubah (ayat rizal) ialah.......JANGAN MAKAN SENTIASA...
yeah!!..ini yg patut aku ubah..

pantang ade makanan atas meja (yg aku punya la kn)...mesti akan habis dengan cepat...adoiyai..
gemok la kalau berterusan macam ni... :(

sekarang tengah diet la konon, makan nasi sehari sekali jer....
tp bile makan tuh...hah!! amik kau........mcm x makan sebulan.....ya Allah ...nafsu2...
kalau nk ilangkan selera makan aku ialah bila aku ade problem jer..errr...tu yg x syok tu, memang la selera makan xde...tp..kepale otak plak runsing...lagi gerun mcm tu..
huhhh..xmo2....

bia la aku mkan banyak2, asalkan hati senang...ALHAMDULILLAH..segala pujian bg Allah..
jangan lupe bersyukur andai anda sedang BAHAGIA,
jangan lupe ALHAMDULILLAH, bila anda dapat nikmat yang sentiasa membuatkan anda tersenyum..
dan jgn lupe juga...................
sujud SYUKUR la padaNYA......
kalau x kerana DIA ....kau xkan dapat semua tu....

tc..bye..


thanks bce... ^_^

http://www.emocutez.com

No comments:

Gadget

This content is not yet available over encrypted connections.

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^