Thanks sebab tekan ini.. :))

March 3, 2011

syoknye NETBALL mlm ni...

*gambar hiasan*

assalamualaikum...

bfore aku nk g mndi nih coz baru habis main netball ..(aku reserve je)..hehe..apa yang pasti...memang SYOK GILE perlawanan mlm ni....sangat2 best kot...hooorraaayy...mmg sengit perlawanan dak kelas aku dengan junior sem bape ntah....

hampir semua dak kelas aku datang untuk bagi support...thanks..sayang korang lebih la wei..tp siyesly..very enjoyable...ari tu main futsal pn x sehebat ni....inilah saat2 yang aku akan rindukan bila da habis belaja nnti...kiteorang pun support dak kelas B tu...(sy kelas A)...mmg gempak..

aku x pandai sangat pun main netball ni , tp ade lah basic...dulu time skolah ade gak la main...sebab aku memang suke bersukan...tapi, nak wat macam mana...ketinggian aku x mengizinkan aku ceburi banyak bidang sukan...(alhamdulillah what I have)...
teringat masa skolah2 dlu...muke aku ni antara yang akan ada la kalau ada perlawanan sukan2..bola baling,futsal,http://www.emocutez.com
bola tampar, lumba lari...damn...really mish it so much...dan sangat merindukan jeritan kawan2 yang bagi support. ..( almklumla gurl kn)...suara je lebih..hahahahahha..

sukan2 macam ni memang hilangkan segala tension yang ade...(alhamdullillah)....aku kalau boleh nak rsa segala kegembiraan yang ada kat poli ni before habis...sukan2, aktiviti n macam2 lagi...nak mencapap kat semua tuh..hahahaha..

acctually..banyak pic aku yang snap ..tp x masuk dalam laptop lg...nanti ade mase aku masukkan ok....wajah2 comel dak kelas aku.kuakuakua..(xpecially aku)..http://www.emocutez.com

ok...esok ade lagi lawan...x sabar nye ...

k chaw, nk g mandi.. :))

bye.

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^