Thanks sebab tekan ini.. :))

March 14, 2011

Perlu Sayang Diungkapkan??

assalamualaikum...
satu entry before aku tdo...

just saja nk luahkan, sy rase sy suka awk la....
tp...honestly takut ceburi hal2 "perkapalan" ni....tkut dikecewakan lagi..
walaupun ayat lelaki ni, "sy xkan kecewakan awk"......basi tau???

sekarang ni, aku nga rapat *rapat ke?*....dengan sorang mamat ni, nak kata rapat tu mcm mne ek??..
stiap hari la mesej dengan die....rindu la gak kalau sehari x 'bermesejan' dengan die..
hahahahaha
so far, aku rase la..aku jd diri aku sendiri, aku bedal je nak ckap ape pun dengan die...
and aku pernah cakap kat die..
"sy nak lelaki ikut ckap sy"...hehehe
bgus x ayat aku???

aku xlah mengharap sangat dengan die ni....biase2 je la..cuma, bile la die nak ajak kawin nih..hahahah..tetibe jer ..sengal!!!!
tu jer,

kalau ade jodoh x kemana kan???..
AKU YAKIN ITU......


jodoh telah ditetapkan oleh Allah...

ITU SUDAH PASTI...

awak...hadirlah untuk membimbing saya, untuk jadi nakhoda kapal rumah tangga saya....(jiwang gile,)...

itu saja...............

awak..............thanks bace... ^_*
http://www.emocutez.com

No comments:

Daisypath Happy Birthday tickers
Daisypath Happy Birthday tickers

Kesayangan Kisahati ^---^

Kesayangan Kisahati ^---^